יום רביעי, 4 בינואר 2012

אבזור הבית והמטבח בצורה הנכונה ביותר

המודעות להרגלי האכילה בארץ עלתה. יחד עם תשומת הלב לדברים שאנחנו אוכלים עלתה גם תשומת הלב לאופן שבו אנחנו מכינים את הדברים. הדבר ניכר בכל מקום מערוצי הטלוויזיה המלאים בתכניות בישול על בסיס יומי כמעט ועד לחניות לעיצוב הבית שהחלו למכור מוצרים מקצועיים לבית ובפרט למטבח.

בישול נכון עם האביזרים הנכונים

אומרים שטבח טוב יכול לעשות ארוחה גם עם אבנים. ייתכן, אבל למה לנו לקחת על עצמנו אתגרים מיותרים, כשניתן להשיג סכינים איכותיים ואפילו סירים ומחבתות באיכות ללא תחרות ומחירים מיוחדים המתאימים לכל כיס? שימוש בכלים איכותיים, אולי לא יישפר את הבישול שלכם אבל ייאפשר לכם בישול נכון יותר ופשוט יותר.
מי שצפה בפרק כלשהו של התכנית מאסטר שף ראה בוודאי כי הם משתמשים במוצרי ארקוסטיל לצורך התכנית. מוצרי ארקוסטיל ידועים באיכות שלהם, אולם הם לא צריכים להיות נחלתם של שפים מדופלמים וכוכבי תכניות ריאליטי. ניתן כיום למצוא את המוצרים בחניות עיצובים לבית.
מלבד סכינים, ניתן להשיג סירים מעולים. אם בעבר סירים נחשבו לפריט יקר שהיה עובר בירושה מאם לבת, היום קיים מגוון סירים והיצע שמאפשר לבחור את הטוב ביותר למטבע. כמובן גם שהטכנולוגיה של ייצור הסירים היום מבטיחה בישול קל יותר ותחזוקה קלה יותר של הסירים.

אם שום דבר לא נדבר לטפלון, איך הדביקו את הטפלון למחבת?
כל מי שפגש פעם מחבתות רגילים ללא ציפוי נגד הידבקות יודע עד כמה חושבים פעמיים לפני שמתמשים במחבת לכל דבר שלא יהיה. תחזוקת מחבתות היתה בעבר עניין הרבה יותר דורשני. טכנולוגיות ציפוי מחבתות התקדמו עד כדי כך שהיום הדילמות שהיו בעבר אינן עוד. יתרה מכך, בזכות הטכנולוגיות האלה ניתן להשתמש היום בפחות שמן בעת שמשתמשים במחבתות. משמעות הדבר, באופן ישיר, היא אוכל בריא יותר, עם פחות שמן.
גם בחנויות עיצובים ניתן להשיג היום הכל
כפי שראינו שימוש בכלים הנכונים יכול להבטיח לנו חיים קלים יותר ולפחות בחלק מהמקרים גם את היכולת להכין אוכל בריא יותר, תוך שימוש בפחות שמן. אם בעבר היינו צריכים לחפש רחוק אחר הכלים המעולים הרי שהיום ניתן להשיג את הכל אפילו בחנות עיצובים לבית. בין אם אתם מחפשים סכינים איכותיים, סירים, מחבתות, שידות ואפילו שולחנות כתיבה – ניתן למצוא הכל בקלות בחנויות עיצובים.
ועדיין, יש דבר אחד שלא הבנתי איך עושים: איך מדביקים את הטפלון לסירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה